Öland dag 3

Var tvugna att åka till sjukhuset idag igen, för älskling var tvungen att komma på återbesök varannan dag i början, så dem kunde se över brännskadan. Sedan var även pappa tvungen att åka till sjukhuset då hans operation från maj hade börjat blöda igen osv. När dem väl kom ut därifrån hade även pappa fått bad-förbud x] , för där han hade opererat sig hade det blivit infekterat. Så nu fick ingen av killarna bada, höhö. Och vi som hade fint väder varje dag! Jaja. Mellan sjukhus-besöken hann vi inte med så mycket, så vi passade på att besöka en marknad i närheten(: Där hittade jag dessa:


Hello Kitty strumpor(:


Medans pappa och älsklingen var inne på sjukhuset passade jag, mamma och syster på att bada. Molnigt, så blev inget solande:(


Lillasyster gömmer sig under handduken som vanligt:p


Mamma köpte en ny jättefin plånbok på marknaden. Så jag fick hennes gamla (bilden) (: En svart liten i skinn som det får plats rätt mycket i.


Oxå köpte hon en ny väska. Så jag fick hennes gamla där också(: En svart liten axelremsväska i skinn. Passade mig perfekt, då min gamla lilla svarta axelremsväska har gått sönder.

Senare åkte vi så långt söder ut man kunde komma på Öland, och besökte bla fyren "långe Jan"(:


Jag och älsklingen framför Långe Jan(: Haha, ser typ ut som jag är gravid + att jag ser värsta mongo ut, men bjuder på den!^^



Närmare bild'


På vägen hem hamnade vi bakom en ko och hennes unge, som vägrade att gå av vägen, så fick åka bakom dem nästan hela vägen till campingen, haha.


Från bilen, älskade varma sommarkvällar<3

Hörs snart med dag 4, puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Fick mitt svar där varför han inte fick bada med er ^^

Hehe när ska du bli gravid då ;P Novalee kanske vill ha en liten kompis vettu ;P

2010-07-20 @ 08:07:28
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0