Öland dag 4 (Del 2).

Åkte massor av karuseller=) Här kommer några (lyckades få med alla dem töntigaste, haha, då mamma tog kort när vi åkte med Felica, men på dem andra gick vi själva, så då hade jag inte på mig kameran).


Åkte sagoslottet med lillasyster, sedan åkte jag och mamma spök-slottet, USCH! Haha xD


Ett till kort från sagoslottet..


Vi åkte några sjukt snurrande ankor (var värre än virvelvinden- trots att dem var för barn! haha). Pappa & Felicia sitter i ankan bredvid oss, för vi fick inte plats allihopa^^

Dem hade sagoland(:


Älskling var stolt, för han fick sitta i tomtens knä, haha^^


Felicias största idoler (Barbapappa) var där! Snacka om att hon blev glad!^^


Mumin-trollen bodde där också^^

M.m. m.m. Vid halv fem besökte vi vatten-land. Det var stort. Men inte så kul då älskling inte fick bada med mig:( :


Bara en utav barnbasängerna(;




Jag hängde med lillasyster upp i hoppborgen, haha^^




Älskling med sin nya mobbe. Har bytt ut sin gamla Iphone till denna lite nyare, så nytt nummer för er som vill ha(;

Hörs snart med dag 5, puss


 


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

gud var roligt de ser ut att vara :D



SVAR: tack snälla du!

2010-07-20 @ 01:44:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Martina

Varför fick han inte bada med dig? :/

2010-07-20 @ 08:04:35
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0