Onsdag 21/7-10.

Hej!
Jag fick inte blogga igårkväll för att de åska och blixtra så.. Så kör bara en lista idag på gårdagen(:

Varken intressant eller roligt.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Lämna gärna en kommentar i detta inlägg om hur jag kan göra bloggen bättre, roligare och intressantare! Vad vill ni att jag skriver om?(:

Onsdag;
Upp 11.
Frulle.
Fix.
Städa lite i köket.
Satte igång en diskmaskin & en tvättmaskin.
Lagade middag- spagetti & köttfärssås.
Diskade efter maten.
Hängde upp den nytvättade tvätten och satte igång en ny maskin.
Städa lite mer i köket.
Älsklingen dammsög hela nerevåningen, så då passade jag på att torka alla golven där (välbehövligt!).
Passade även på att dammsuga av soffan (som inte gick att sitta i på grund av allt katthår!) m.m.
Bakade choklad-kola(a).


målade naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0