Sommarland (Fredag 2/6-10).

Hej!(:
Läsar-rekord igen!:D Kuligt!
Känns som att jag alltid börjar mina inlägg så(?), hehe. Men så kul när det ökar så pass mycket för varje gång man loggar in!=) Jaja. Idag då blev det ju som sagt sommarland(: Var där med familjen. Vi solade och badade hela dagen. Och jag som aldrig smörjer in mig har nu fått på moppo och bränt mig som f*n! >< Också ska det bli rekord-varmt imorn, och jag och Carro ska ut och sola ännu mera! >< Men på söndag skulle det iaf regna lite(?), skönt! Haha. Men först jordgubbens dag med Lisett och Emma på lördagskvällen imorn;) Och då tar vi det lugnt i öl-tältet nu då EMMA- haha^^ Nejdå, det ska nog bli en perfa kväll- med övernattning och mys. Men så kommer därför inte uppdatera här imorgon, utan det får ni vänta med tills söndag när jag kommer hem igen(;

Jaja, nu- kort från dagen:


Jag ligger ner och tar kort bort mot vågpoolen.


Fiskmås. Det finns det gott om där(;


Fika.


Felicias "Dora-kakor" var faktiskt riktigt goda. Åt hur många som helst^^


Schteeek^^


Lite av packningen;p


Hehe, ändrade färg på kortet bara så gräset skulle bli sådära härligt grönt, & då blev jag även brunare- så så får det vara^^ tihi.


Härligt sommrigt kort på syster, när hon springer runt i sin "handduk/kep" och kastar boll med papi;p


Väl hemkommen och jag har jätte ont för att jag bränns mig så mkt xC Dock har det inget med kortet att göra;p

Nu har jag precis duschat, målat naglarna/tånaglarna osv. Så nu blir det sängen innan det är dags att gå upp alldeles för tidigt för ännu mera solning:p Men så hörs på söndag nu då(; Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe nja tveksamt om vi ska ta det lungt i öl tältet haha :P

2010-07-03 @ 01:02:09
Postat av: Martina

vem har bebis? stod ju en barnvagn med liggdel till och Felicia är ju rätt stor för att få plats i den ^^

2010-07-06 @ 08:49:29
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0