Har inte haft något internet/Övernattning hos Carro.


Jag idag.

Hej!=)
Nu är jag tillbaks igen!;) Vet att många har saknat mig, då ni både messat, ringt, skrivit osv, hihi^^  
Jag har inte haft något internet bla xC Därför jag inte bloggat. Men nu är jag tillbaks som sagt;)
Sen sist har det hänt MYCKET! Men orkar som ni kanske förstår inte skriva allt, hehe. Men har bla sovit hos Carro m.m. (:
Angående hunden gick det inte med våra katter x'( Han försökte bita ihjäl dem typ. Men det fick oss att inse att vi måste skaffa en valp om detta ska kunna gå. Så nu letar jag för fullt!
Jaja. Bloggar om min dag m.m. från och med idag, så här kommer min fredag(:

Fredag:
Upp
strax innan 7.
Käka frulle & tog det lite lugnt.
Ränsa kattbaljan.
Fixa värme, luftfuktighet osv hos Kajsa (ödla- grön leguan).
Tvättade.
Sen blev det faktiskt träning:D Körde step up i 20 minuter, och tränade magen lite.
Duschade, tvättade håret osv.
Åt middag- Makaronipudding.
Valde kläder och fixa mig.
Bestämmde middag inför imorn.
Kollade tv-bilagan.
Hängde upp den nytvättade tvätten, så åkte jag och älsklingen in till stan och köpte godis m.m.
Köpte även hårfärg(: Behövligt!
Väl hemma kikade jag och älsklingenfilm


Kikade på Camp Rock 2(: Har sett 1:an också!(: Den var faktiskt bra!

Seen blev det till att sätta igång en diskmaskin, diska allt som inte tål maskin (+ sopor), torka bänkar, spisen osv, vattna blommorna och städa lite för dagen. Nu har jag precis kikat på dagens hundannonser och bloggat. Ska väcka älsklingen i soffan och gå upp och sminka av mig, bädda sängen, fixa för natten hos Kajsa, ge Ludvig mat, fixa mig själv inför sängen osv.

Imorn ska jag sova över med Lollo och Carro, då Lollo äntligen är i Fkp:D <3 Blir tjej-filmer, massa prat och uppdate, gott att äta osv, mys!=) Puss och God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0