Fredag 8/10-10.


Jag idag (toffs!).

Hej!
Gaah, fråga inte vad jag gör uppe nu! Ska upp svin-tidigt imorn och jobba osv! F*n. Jaja. Kör en snabb uppdate om dagen iaf.

Upp 10 xC
Frulle.
Satte igång en tvättmaskin.
Fixa hos alla djuren.
Bäddade dubbelsängen.
Ut och sprang.


Drog en pose innan löpningen, haha.

Duscha av mig supersnabbt.
Fika.
Klädde på mig och fixa mig.
Satte igång en diskmaskin.
Diskade massa (nya saker + sådant som inte tål maskindisk).
Lagade middag- fiskpinnar, fullkornsmakaroner, dressing & en halv morot.


Åkte in till stan med älskling- handlade, köpte godis, chips, drickor osv^^ :9

  

Hängde upp tvätten.
Och sen har jag bara suttit här, kikat massa bloggar och tjockat godis! Mys, men nu går ögonen i kors! Så nu säger jag god natt, så hörs vi imorgon igen med kort osv(: Puss<3

Dagens outfit:


Rosa cardigan.
Svarta tights under.


På kvällen åkte skinnjackan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0