Onsdag 22/9-10.


Tihi, grannkatten kom över till våran tomt och kikade in genom fönstret^^

Hej!(:
Nu äntligen kan jag blogga igen! Har ju inte kunnat logga in på blogg.se, suck! Jaja, har iaf uppdaterat både måndagen o tisdagen som ni missat pga det. Idag onsdag då;
pallra jag mig upp vid ca 7.30, hoppa i träningskläderna o begav mig ut på en löparrunda(;
Hem, duscha av mig o göra mig fräsch o klä på mig. (Ingen dagens outfit på länge.. Jag ber om ursäkt för det, de kommer dyka upp här i bloggen troligtvis från och med fredag igen, pga lite olika anledningar, suck, men men). Käka frulle, skar upp mat till Kajsa (ödla- grön leguan), rastade Ludvig (kanin), plockade gräs o gav honom pellets. Satte igång en tvättmaskin, o en diskmaskin. Torkade av alla bänkar/bord/spisen osv i köket o gjorde sedan iordning lite fika. Vid 15.20 plockade jag upp alla saker från golvet i sovrummet (så jag kunde dammsuga där), men hann dock inte det fören det var dags att laga middag tills älsklingen kom hem. Idag blev det fullkornsmakaroner o falukorv(: Efter maten blev det jobb. Begav oss till verkstaden där min uppgift blev att "slipa kanterna" på ett antal virken(: Hemma igen vid 20.00, o då kom pappsen hit, för att få hjälp med att sätta in ett kort på lillasyster i tidningen (dem o internet alltså, haha). Hon fyller ju 4år nu iaf(; Fick även en hög med tidningar (hemmets veckotidning osv) (: Seen när han gett sig av blev det till att dammsuga i sovrummet, plocka iordning lite snabbt där (får göra det grundligare imorgon eller nåt) renbädda dubbelsängen. Åt kvällsmat o hoppade i duschen, mm<3 Jaa, det var min onsdag! Hoppas ni också har haft en bra dag! Blir en hemma/städ-dag imorgon (torsdag) också, sen på fredag blir det kalas och roligheter ist, skönt!^^ Puss

Kommentarer
Postat av: idah

tack så mkt! :)*

2010-09-23 @ 14:41:38
URL: http://aydah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Snygg header! :)

2010-09-23 @ 21:10:17
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: härligt ! :) ja men gud vad arg man blir när man tänkt göra massor och så kollar man på klockan och det är nästan kväll.. joda dagen började bättre idag :D vad gör dudå? kram

2010-09-24 @ 07:18:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: PAUSE

blogg.se suger :D DET ÄR ENKELT! JAg bloggade förut på blogg.se och blev en av sveriges största bloggerskor :P då det liksom var enkelt. La sedan ned bloggen för det vart alldeles för mkt strul

2010-09-25 @ 16:54:49
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0