Lördag 11/9-10 (städat min walk in closet + mina 2½ andra klädgarderober).

Hej(:
Idag är det lördag och jag vill hitta på något kul.. MEN älsklingen är på läger (jag ville inte följa med, för är för kallt för mig att sova ute under bar himmel nu;p haha) och då har jag ingen bil, så kommer ingenstans.. Jaja. Istället har jag gjort detta;

Sov ut till 11.30. Kollade på reprisen av The biggest looser Sverige, bra!(: (Missade ju första avsnittet i måndags pga Ullared som gick samtidigt! Men så tog igen det nu). 



Åt frulle till, mys. Satte igång en tvättmaskin och en diskmaskin. Ränsade kattbaljan och vädrade. Lunch. Dock orkade inte jag laga något idag, då jag var själv och allt, så fick bli detta, haha;


Dagens middag; 2 mackor med makrill, och en blomkål, haha.

Sen blev det till att hänga upp och vika in torra rentvättade kläder. + hänga upp dem nya kläderna.. MEN fick inte in dem i någon av mina 3 garderober! Inte ens i min walk in closet (ett helt sovrum) fick det plats ett enda plagg till! Såå, fick flytta om och göra iordning där idag! Har hållt på med det hela dagen i stort sett. Men nu är det jättefint där!(: Har 2 egna stoora garderober + en walk in closet (1 helt sovrum fyllt med kläder). Och de svämmar över av kläder överallt! Får visa kort någon dag! Haha. Jaja.
Har även satt igång en diskmaskin till, flyttat på Ludvig (kanin), ätit en påse chips och en påse godis, duschat och gjort mig fräsch, läst bloggar, och nu blir det lite mer fix innan jag hoppar i säng- för läsning innan släckning(: <3
Hörs imorgon igen!(: Puss 

Kommentarer
Postat av: molly

fin blogg, kolla miin du kanske gillar den:D

om du har bloglovin ska vi följa varandra??

2010-09-12 @ 18:25:08
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/
Postat av: alexandra

hejsan. fin blogg. gå gärna in på min och rösta i mitt senaste inlägg. tack på förhand :)

2010-09-13 @ 17:02:11
URL: http://ccarebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0