Axvalla marknad (Lördag 28/8-10).

Hej!(:
Blev ingen kusten i helgen som var inplanerat, men det skjuts bara längre fram, så gör inte så mkt.
Idag pallra jag mig upp vid 8.30. Blev till att stressa i sig frulle, sätta igång en diskmaskin, plocka gräs till Ludvig (kanin), ränsa kattbaljan, hoppa i bas-kläderna bara, o dra osminkad in te stan. Där mötte jag upp familjen, så drog vi till Skara(: Först blev det barnkalas i Skara stad för lillasyster, hehe.
 
(Bilderna är framgooglade då jag glömde kameran hemma, suck).

Sen fika vi uppe vid Öb där typ, o sen bar de av vidare till Axvalla marknad(:



Detta fick följa med mig hem;


26 tidningar!x) (1 kr styck!(; ). Mest Bild. Så nu är jag lässugen!!;D


Och 14 filmer;D (2kr st!!) Vilka, får ni se senare, de kommer dyka upp allt eftersom jag sett dem(;

Väl hemma sen har jag bara ätit, powerwalkat o T.


Miley Cyrus efter powerwalk.

Nu ska jag o älsklingen (som precis kommit hem efter en dag med killarna), gå o lägga oss o kika på en film(: <3 Hörs imorgon igen!(: Pussen

Kommentarer
Postat av: Nadine

sv; Härligt att höra! med mig är det jätte bra!

Vad händer i veckan då? :)

2010-08-29 @ 02:35:52
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0