Fredag 27/8-10.

Lördag:
Hej!(:
Behövde inte laga någon middag igår (fredag), då älsklingen åkte till pizzerian. Blev heller inget städande, tvättande, upphängning/invikning av torr tvätt, mat till Kajsa, jobb eller film! Inte kollade jag blocket efter att jag bloggat heller, haha. Istället såg dagen ut såhär:

Fredag:
Upp ca 10.
Frukost, bloggade jue(; , åt middag (som älsklingen köpte med sig från pizzerian), kikade tv-bilagan, kollade på the secret life of the american teenager, Beroende!


Har ni sett det?

Dock har jag missat några avsnitt:( Skulle vilja ha den boxen! Men men.
Pallra mig ut o sprang(: o T.


Vanessa Hudgens före/efter träning(:

Hem, duscha o göra mig fräsch, o sen avnjuta en stoor marabou chokladkaka till kvällen, MUMS!^^ <3



Även denna dag har jag varit så sjukt seg, så gick faktiskt o la mig kl 22.30!:o Japp, så sov så gott, så hörs vi imorgon igen!(: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0