Söndag 29/8-10.

Hej på er!
Idag har jag varit mycket piggare o gladare, (: Vet dock inte varför:p
Igår skulle ju jag o älsklingen gå o lägga oss o se på en film.. Dock somna vi efter bara några minuter, haha. Fast en påse chips hann vi trycka i oss först xD Eller rättare sagt jag typ(a) haha.

Jaja. Idag då, pallra jag mig upp vid nio/tio. Käka frulle, kika tv-bilagan, "läste lite" på morgonkvisten(; fixa hos Kajsa (ödla- grön leguan), gjorde mat åt Kajsa, o duschade henne(: Fikade, o vet ni.. Skrev ju igår att jag ville ha the secret life of the american teenager-boxen (på grund av att jag missat två avsnitt utav sex just nu). Tror ni inte att jag har en sån tur att det var marathon på det idag då!xD Så kikade på de två missade avsnitten^^ (:



Seen plocka jag upp kläder från golvet i sovrummet, suck. Ska fortsätta hänga upp o vika in tvätt imorgon igen.. Lagade middag- soppa (färdiga varma koppen ni vet) med smak av brocoli o blomkål. För att det skulle bli lite mer "matigt", hackade jag även ner lite blomkåls-bitar där i(: Oxå blev det vitlöksbaugetter till det med såndära smält gegga i mitten ni vet? Har även vart ute o sprungit.


Vanessa Hudgens innan/efter(?) träning(:

Nu har jag precis tagit ett långt bad (med rakning, hårinpackning, fotbad osv), ätit en stor god kvällsmat:9 Ska kolla facebook, o sen läsa(: <3 Men vi hörs imorgon igen!(: Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vitlöksbaugetter är så gott :)

2010-08-30 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0