Tisdag 31/8-10.

Hej på er!(:
Sista dagen på augusti nu då! Känns bra(a). Fast kan stoppa tiden nu, så det inte blir kallare! Brr. Ne, men gillar hösten! Alla rutiner osv sätts igång igen, och det blir tillfälle för en ny start o ett nytt liv!(:

Jaja. Idag pallra jag mig upp vid ca 9.30. Åt frulle, läste lite bloggar, kollade tv-bilagan o lagade middag tills älsklingen kom hem på lunch-rasten. Sen bestämde jag o mami o sis att vi skulle ha en dag tillsammans med shopping, fika osv!=) <3 Så då var det bara att skynda sig o sätta igång en tvättmaskin (så den var färdig när jag kom hem igen), hoppa i några kläder (se outfiten nedan vad de blev), hann dock inte sminka mig osv fören det var dags att åka in. Dock hade vi sådan otur, att favorit-affären som vi skulle åkta till först, var stängd!:'( Så då åkte vi till blomsteraffären ist, o passade på att lösa ut mitt presentkort där, från älsklingens farmor (min 22-års present). För 100kr fick jag dessa 2:



Sen åkte vi o handlade mat tillsammans(: Till fika blev det mössebergsbagaren, o mami bjöd på bakelserna, mums!:D Vid ca 17.45 sen tog bara jag o mami en promenix tillsammans till min andra favorit-affär=) <3 Där hittade jag detta:


JätteSöt luv-tröja med dragkedja, tryck- körsbär(: 


2 filmer(: Aladin var till älsklingen för han gillar dem;p O den andra är till oss båda, älskar Disney-klassiker(:

Träffade även på Hansson där;p Hehe. Efter en stund kom älsklingen o hämtade upp mig o mami, så åkte vi hem till dem o fika lite^^ Sen hem, o då blev det till att renbädda, hänga upp den nytvättade tvätten o sätta igång en diskmaskin. Nu ska jag nog läsa lite bloggar, kika facebook, kika blocket, o sen förhoppningsvis läsa oxå innan släckning(: Men vi hörs imorgon igen!(: Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0