Torsdag 26/8-10.

Fredag;

God morgon!(:
Vaknade för ett tag sedan och känner mig lite smått stressad. Har massor av saker som måste göras idag! Ska laga middag, städa hela huset, tvätta, hänga upp/vika in torr tvätt, göra mat till kajsa (ödla- grön leguan), ut o springa, träna, duscha, åka o handla, JOBBA i eftermiddag, filmkväll ikväll osv! Gaah. Jaja, nu ska jag iaf snabbt uppdatera gårdagen här, kika tv-bilagan, kika blocket osv. Uppdaterar dagens ikväll, puss.

Torsdag;
Pallra mig upp vid nio.
Fixa frulle.
Kika tv-bilagan.
Lagade middag tills älsklingen kom hem på sin lunch-rast.
Åkte in till stan o mötte upp mami o sis, så åkte vi o handlade tillsammans(: Blev både Lidl (de hade ett erbjudande på kattsand där) o Willys.
Sen åkte vi hem till dem o fika:9
Sega en stund, sen hem till mig, o då var de dags att käka igen, haha.
Har verkligen kännt mig skit-seg idag, fattar inte varför. Känner ni er också lite sega såhär in på höstkanten?
Blev liiite träning också, men vet inte ens om den gills, haha.


Min träning för idag, haha. (Bilden- Miley Cyrus cyklar).

Försöker komma igång med träningen nu, får se hur de går(; Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0