Fredag 17/12-10.


Jag idag.

Hej!(: Kör en lista på fredagen och lördagen, så jag hinner ikapp. Det går fortare att skriva listor än text, när man ändå varken kommer ihåg eller har tiden;p Men sen kör jag på som vanligt från och med dagens (söndag) (: (Ps, jag kommer ihåg, för skriver "dagbok" varje kväll;p).

* Upp 6.30.
* Gjorde morgon hos Kajsa (ödla/grön leguan).
* Kissa Lucifer efter natten.
* Frukost.
* Gav Lucifer frukost.
* Kikade tv-bilagan.
* Klädde på mig.
* Fixade mig.
* Promenad med Lucifer.
* Satte igång en diskmaskin.
* Satte igång en tvättmaskin.
* Bakade Lussekatter. (Fika bullarna var slut, och det är jul, så vad passar bättre?(: ).


Innan den ena plåten åkte in i ugnen(: Det är meningen att det ska vara olika storlekar, beroende på hur hungrig man är när man ska äta dem, haha.

* Busade med Lucifer i trädgården.
* Åt middag- 2 laxar och 2 lussebullar, haha!
* Promenad med Lucifer efter sin middag.
* Stan när älskling kom hem- köpte godis osv:9
* Film med älsklingen- The nootebook/dagboken(:


Sjukt bra film!=) Sevärd!

* Satte igång en diskmaskin till.
* Ränsade kattbaljan.
* Hängde upp den nytvättade tvätten.
* Gjorde kvällen hos Kajsa.
* Rasta Lucifer.
* Sängen 23.40, såå trött!;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0