Kalas för mamma (Torsdag 16/12-10).


Jag idag.

Hej på er!(:
Som sagt har jag vart inne i en svacka, men nu är jag tillbaka igen som aldrig förr!:D Dock måste jag lära mig att alla har svackor ibland, och blogga ändå! Så det ska jag försöka med från och med nu(; Wish me luck!^^ Hur som helst så blev det väldigt sent efter kalaset och så, så skulle jag uppdatera dagen efter istället (fredag), men då funkar självklart inte blogg.se, så då kunde jag inte blogga för det! Så det får bara bli en snabb lista på dagen nu. Hoppas det är bättre än ingenting iaf?(: Puss so long.

*Upp 6.30.
*Gjorde morgon hos Kajsa (ödla/grön leguan).
*Kissa Lucifer.
*Frukost.
*Kolla tv-bilagan + lite mejlen.
*Gav Lucifer frukost.
*Klädde på mig.
*Promenad me Lucifer.
*Tvättade.
*Gjorde rent ugnen! Den var verkligen huur skitig/äcklig som helst! Så vart så sjukt behövligt! Drog även fram spisen och gjorde rent där bakom osv(:
*Lagade middag- korvstroganoff & ris(:
*Valde kläder inför kvällen (kalas hos familjen för mamma).
*Promenad med Lucifer.
*Fixade mig.
*Johan kom, så åkte jag, älsklingen och han in till stan & köpte present.
*Hansson fyllde också år idag, så vi mötte upp Andreas och Markus också, så drog killarna till han (Hansson) och jag till familjen så länge. Så älskling kom lite senare.
*Fikade tillsammans osv, mys.
*Mötte upp Johan senare igen, så körde vi honom till hans jobb.
*Hem och gav Lucifer kvällsmat.
*Sminkade av mig.
*Gav Ludvig (kanin) mat.
*Hängde upp tvätten.
*Promenad med Lucifer.
*Gjorde kvällen hos Kajsa (ödla/grön leguan).
*Bäddade sängen.
*Soova^^ <3

Min kamera dog tyvär, så fick varken kort från kalaset eller dagens snygga outfit:(


Kommentarer
Postat av: Martina

Har ju uppdaterat nu ;P

Har du inte kvar katterna? :)

2010-12-19 @ 10:42:59
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: kasia

hejhej! först vill jag be om ursäkt om jag kommer här och stökar ner..

Men, fin blogg du har!

Gillar du smycken?

Jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se,

allt från kors-smycken till pärl-smycken :)

Alltid gratis frakt. Hoppas du kikar in :D



2010-12-19 @ 16:57:51
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0