Lördag 11/12-10.


Kort från någon vecka sedan.

Hej igen!(:
Saknat mig? I now you have(; Haha. Och nu kör vi igen!(:
Vaknade inte förens halv elva idagxC (Men kom ju inte i säng förens halv två igår så..). Jaja. Upp då iaf, väcka Lucifer som också sov så länge, hehe, och ut o kissa han efter natten. Gav han frukost + åt själv. Gick en promenad med han, och sen prova jag att släppa han lös i trädgården så han fick springa av sig. Det gick bra!MEN är rädd att han ska springa ut i vägen osv, så vill ha staket först för säkerhets skull innan jag låter han göra det. Och det går ju inte att sätta upp fören all snö är borta, suck.
Sen in och duschen (tvättade ju endast håret igår efter färgningen). Klä på mig, och sedan laga middag- tonfisksallad(: Gav Lucifer middag, också åkte jag o älsklingen in till stan o handla(: Hem, promenad med Lucifer, och sen "fikade" jag o älsklingen tillsammans till en film som gick på tv:n (narnia). Hällde upp både chips o cheesballs o hade världens mysigaste film-kväll^^ <3 Dock somna jag ifrån filmen efter en stund;p Höhö. Satte igång en diskmaskin (även tvättat en maskin under dagen). Så läste jag lite bloggar (som avslutning på dagen), ränsade kattbaljan och gav Lucifer kvällsmat. Hängde upp tvätten och nu har jag precis vart ute o rastat vovven. Ska blogga klart nu, och sedan ge Ludvig mat. Göra kvällen hos Kajsa + fixa iordning mig själv, bädda osv. Vill även läsa innan jag släcker! Och fast klockan är så mycket (snart ett), så tror jag faktiskt att jag ska unna mig det denna lördagskväll(a). Dock kommer jag aldrig komma upp i tid imorgonbitti, fan!xC Jaja, hörs imorn iaf(: Puss och god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0