Lördag 18/12-10.


Tagen för någon vecka sedan.

Hej!
Kör som sagt lista på lördagen (och söndagen), så jag kommer ikapp och kan blogga på som vanligt igen.

* Sovmorgon, underbart! Vakna dock 9.30.
* Kissa Lucifer efter natten.
* Frukost.
* Kikade tv-bilagan.
* Dusch-time. Så kommer jag ner i källaren och upptäcker att det är översvämmning! Suck! En pump som hade gått sönder tror jag. Men så ringde älsklingen så kom han och Johan och fixade det^^ Dock var alla mattor och vår tvätt genomblött! Och vi hade inte lite tvätt heller, utan hela det stora golvet var översvämmat med plagg ända upp över knäna! Hade ju ingenstans att göra av allt nu, så fick helt enkelt hänga upp det över allt, suck! Har hängt och droppat massa, så luktar fukt-skador i hela huset nu xC Mattorna hängde vi ut, så dem har ju fryst, jaja.
* Fick iaf duscha tillslut, skönt!
* Lagade middag- prinskorv & mos(:
* High school musical 3 gick på 5:an, så såklart fick man passa på att kika på den(;



* Direkt efter den gick Narnia 2- Prins Caspian, så den kikade jag och älsklingen på tillsammans, och mös till det med massa chips osv(: <3



* Gick en promenad med Lucifer direkt efter, + busa massa med han i trädgården^^
* Sen blev det typ bara sängen vid tolv..

Såg ni också på någon av dessa filmer idag?(:

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0