Kvälls-Auktion med älskling, Johan, Markus och Klas (Lördag 4/12-10).

Fredag;

Efter att jag bloggat klart i fredags, blev det till att renbädda, sminka av & fixa mig inför kvällen, hänga tillbaka kläderna från dagen osv. Kom i säng strax efter 01.00, suck.

Lördag;


Jag idag.

Så vart det lördag, och älskling som gick och la sig ett X antal timmar före mig, vaknade ju självklart redan vid 8 och gick upp. Då vaknade ju självklart även Lucifer, och kom som vanligt på att han var så sjuukt kissnödig, så vart bara att kliva upp ännu en morgon utan sömn.. Rastade Lucifer, gav honom frukost, åt själv frukost, läste lite bloggar samtidigt, men måste ta bort ännu flera nu, för tiden finns verkligen inte där! Upp och klä mig (outfit kommer, även för gårdagen som jag glömde uppdatera igår!). Ut på promenad med Lucifer, hem och fixa mig för dagen, fika, läste även då lite bloggar (funderar dock på att börja läsa om hundträning osv medans jag ändå sitter och äter istället, dock vill jag ju hinna med både och!:( Har även receptböcker jag måste kolla igenom från bibblo..). Gav Lucifer middag, och sedan blev det promenad igen, innan vi åkte in till stan och köpte chips, dricka osv till kvällen. Hem och laga middag- pommes, kassler & béarnaisesås. Direkt efter maten begav vi oss på en kvälls-auktion här i OB med Johan, Markus och Klas, kul!(: Inte hemma fören vid tolv;p Dock sprang jag/vi ju bort och fram för att rasta/promenera och se till vår bebis, så han inte behövde vara hemma själv så länge. När jag gick hem för sista gången vid 22.30 tog jag med han ut på en lång-prommis. Jag vet att man inte ska lämna dem själva när dem är små, men eftersom han är van vid att vara själv ett X antal timmar från sitt tidigare hem, har han inte det minsta ont av det. Han bara lägger sig och sover. Och jag har ju varit hemma med han 24 timmar om dygnet i en vecka nu, så då kändes denna lilla stund okej, jag märkte ju det på han att det gick bra! Och sen är han ju ingen bebis-valp längre, utan han är ju faktiskt snart ett halv år(; Hur som, det gick bra, och när vi väl var hemma sen gick jag och älsklingen och la oss, och myste med chips osv till någon film, som jag missa både början och slutet på, haha, värt!^^ <3 Somna vid 01.00..

Kort från dagen;


Lucifer sötnosen^^


Från sidan ser han ut såhär nu:p


Sömntutan^^

Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har tjejen :)

2010-12-05 @ 16:43:42
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken söt vovve :)

2010-12-06 @ 21:59:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0