Söndag 12/12-10.

Hej!(:
Sitter just nu och tittar på Beck. Älsklingen sover här intill. Var inte planerat, men filmen var på förut när jag la mig hos han för att värma mig, och då vart jag fast;p

Idag kom jag upp vid 9.20. Bäst hittills, men SKA upp tidigare! Rastade Lucifer, åt frukost, gav han frukost, klädde på mig, gick en promenad med Lucifer, fixade mig, lagade middag med älsklingen- hamburgare. Satte igång en diskmaskin och en tvättmaskin. Sen åkte jag, älsklingen och Lucifer ner till sjön och lekte på isen^^ <3 Lucifer fick springa fritt, och hade verkligen jätte-roligt där, hihi(: <3 Hem igen, så dammsög jag faktiskt både övervåningen och nerevåningen innan kvällsmaten, skönt! Kikade lite bloggar och sedan fastnade jag som sagt framför Beck-filmen;p Nu ska hänga upp tvätten, rasta Lucifer, ge Ludvig (kanin) mat, fixa mig inför kvällen, bädda dubbel-sängen och sedan försöka ligga i sängen till tolv. Gah, skulle lagt mig mycket tidigare om jag ska kunna komma upp tidigare, men har ju så svårt för att lägga mig då jag har tusen saker som måste hinnas med innan, suck. Jaja, men vi hörs imorgon igen!(: Puss och sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0