Öland dag 2

Vi campade på södra Öland, och idag åkte vi till norra Öland(: Skulle börja med att åka till den populära stranden "Böda strand". På vägen dit såg jag Ölands största "sommar-tält" med massor av billiga saker typ. Så jag fick stanna där och vi gick in och kika(: Hittade dessa:


7 ringar med olika färger som jag kan matcha beroende på färg på outfiten(;


Väl framme på Böda strand vid ca 16.00 (åkt i bilen nästan hela denna dag också, hehe) (ska ju tillbaka sen också(; ). Denhära stranden är jätte-populär och flera kilometer lång.




Sanden är obeskrivligt len och inte en små-sten finns!<3

Stannade även och köpte fika, och då fick jag dessa av älsklingen:


Dåligt kort, men det är en ring med gröna stenar (en stor i mitten), och en silvrig snäcka med en grön sten i(:


På väg till den kända fyren långe erik senare på kvällen(:


Långe Erik.


Jättesuddigt kort, men pappa och jag framför Långe Erik.


Moi i solnedgången.


Närmare bild'


Älskling, jag och lillasyster i solnedgången<3


Puss på finaste<3


Mamma, lillasyster och jag<3


Fin perfekt kväll.


Älskling fiskade lite<3


På kvällen blev det grillning, SOMMAR!

Hörs lite senare med dag 3, puss

Kommentarer
Postat av: Martina

VIlken fin bild på dig och Rickard när ni pussas. FÖRSTORA UPP!! eller ja i alla fall framkalla :P

2010-07-20 @ 08:08:35
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0