Öland dag 4

Idag var vi på Ölands djurpark/nöjespark!=)

Dem hade massor av snygga skulpturer där! Här kommer bara några av huuur många som helst!:


Havssköldpadda.


Kamel.


Krokodil.


Korvgubbe vid ett av matställena^^


Pommes-gubbe vid ett av matställena^^

Dem hade en dinosaurie-park!:D <3
Här kommer några kort därifrån.












Jag bredvid tyrannosaurus rex. Har dragit ett rött sträck för att ni ska se hur stora dessa skulpturer verkligen är emot oss människor(;

Laddar några kort på djuren också(:




Sumpbäver(:


Sjukt fina Vari(: GE MIG!!<3


Haha, såå rolig! Han följde efter pappa så länge han kunde och tiggde som fan!! (pappa åt glass). ^^


När jag blir äldre och flyttar till landet, ska jag ha en helsvart ko, och en sånhära långhårig!!<3



Uppdaterar mer från denna dagen i nästa inlägg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0