Tisdag 27/7-10.

Hej på er!(:
Jag har fått hostmedicin, så nu kan jag leva lite smått igen iaf^^ För så fort hostan börjar komma så tar jag bara den så lindrar det på dirren iaf(; Wii, tihi. Jaja, idag då kom jag upp vid 11, suck. Frulle, tvätta, sätta igång en diskmaskin, och sen ut och börja plocka av hallonen som har mognat nu!


- Jag inne bland hallonbuskarna, som är högre än mig^^ (Har på mig "målar-overall", för är rädd för kryp som sätter sig på kroppen, som kommer från buskarna, hahaha ).
Har mängder av stora hallonbuskar, så kan plocka hinkavis!=)


Såhär ser det ut över en när man går där inne^^

Fick räcka med mittengången idag. Blev en stor låda(; Imorgon blir det att plocka av en av hörn-gångarna. 

När jag ändå var ute och i farten, passa jag även på att gräva upp en grop i gräsmattan och plantera min nya syre´n-buske också(:


Den kommer att passa perfekt här när den blivit stor och maffig! Då slipper man dendära tråkiga väggen! Ser ni den där i mitten btw?;D haha^^

Middag, hänga upp den nytvättade tvätten, sätta igång en ny maskin och sedan ut på en power walk. När jag kom tillbaka vid sju, var familjen här på besök för att hålla mig sällskap till nästa mål mat, haha. Blev en grillad korv, och efter det gjorde jag räk-macka! MUMS!:9



Efter att dem gått sen på kvällen blev det till att sätta igång en diskmaskin till, avmaska Miley (nya kattungen), hänga upp den nytvättade tvätten, plocka gräs till Ludde (kanin), vattna blommorna utomhus, duscha (hårinpackning, rakning, insmörjning, fotbad osv osv) m.m. Nu ska jag läsa bloggar=) Hörs imorgon igen, pyss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0