Torsdag 1/7-10.

Hej på er!(:
Oj vad många besökare det var idag, kul kul kul!(:
Idag har varit en mycket bra dag för övrigt!
Började med att jag vaknade vid elva, surt, men glad var jag ändå, och dagen blev så bra ändå, så det gjorde ingenting, och imorgon blir det ändring på det ändå så att. 
Idag blev det iaf upp, en snabb frulle och sedan kom Carro älsklingen hem till mig kl 12=) <3 Vi har vart ute hela dagen från dess till typ halv sex!=) Och ränsat min ena rabatt, haha. TACK älskling för att du hjälpte mig med den, såå gulligt! Vi sprang runt och ränsade rabatten i bikinisar, och solen var framme hela tiden, så har ju solat under hela tiden också!=) Dock känns det som att jag är precis lika blek fortfarande, förrutom på nedre delen av ryggen, hahaha- kolla:


Mörkt kort, men ni ser ju strecket?! Hahaha.

Sen så lagade vi mat tillsammans också, som vi åt ute, mys!^^

 
Brocooli-soppa och hemmagjorda liiite för brända vitlöks-bröd, hahaha. Men dem var faktiskt riktigt goda när man skrapade bort allt de svarta!(a) Haha.


Här satt vi och åt(: Oxå hade vi nybakade bullar till mellisar^^ :9

Lite kort från dagen:


Carro, och jag som gömde mig bakom en blomma, haha.


I början, då var det mycket ogräs;p


Hehe, gjorde detta kortet mörkare bara, för har ingen lust att lägga ut min röv här(?), haha.


Såhära fint blev det när det var klart=) TACK igen gumman för hjälpen & en underbar dag!<3


En riktig sommar bild!- Våran lilla gömma i skuggan^^ (Nybakta bullar i påsen;9 ).

Senare när jag skjutsa hem Carro, åkte vi först och tankade min bil. Gosch, såå pinsamt pga en viss kille som jobbade på bensinmacken xD Haha. Men de håller vi för oss själva, haha.
Sen åkte vi och handlade en snabbis också bara, och jag fick med mig nya SOLO hem och ett par nya solglasögon=)

 
Ny tidning och nya solglasögon(:

Nu ska jag nog lägga mig och kika lite i min nya tidning, så jag säger god natt, också hörs vi imorgon igen- då blir det sommarland;D Hoppas ni också har haft en underbar dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Martina

så mysigt ni verkar ha haft det och va himla fint det blev :D tänkte bara på en grej.. den sidan du ville ha T-shirtar ifrån vilken sida va de? (du var med i en tävling) och de va figurer som hello kitty, my little pony mm tyckte de va så häftiga vill beställa från den sidan men hittar den inte nånstans :(



puss

2010-07-02 @ 08:14:43
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha sån bränna fick jag med! Hemskt fult haha :P

Det är alltid lika mysigt att vara med dig <3 Puss

2010-07-02 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0