Torsdag 22/7-10.

Hej på er!(:
Hoppas ni alla har det bra, och har en underbar och rolig sommar! Själv sliter jag som ett djur för att få iordning lite här hemma, så jag också kan få gå ut och roa mig- med gott samvete(; Idag kom jag upp vid 8.30 (stolt), nu gäller det bara att fortsätta med det;p Upp, och började direkt planera inför dagen- och morgondagens middag. Frulle, och sen var jag bara tvungen att kika runt lite bland alla sommar-reor som börjat för fullt(a). Får se om det blir något.. Vid halv två lagade jag middag. Provade mig på blåbärsplättar^^


Blåbärsplättar med blåbär och grädde på(:

Dock blev det inte gott!;p Haha. Jaja. Diskade och tvättade som vanligt.. Och sedan kom älsklingen hem med en överraskning till mig<3 Han hade vart och köpt en buske till mig, och inte vilken som helst, utan min favorit- syren!!!xD <3 Tack älskling!:* Så den ska jag ut och plantera imorgon!(:
Skar upp grönsaker till Kajsa för ett tag.. Städade hallen på nerevåningen, tvättade stolsdynor m.m. Sen fika, så kom Rickards föräldrar och hälsa på (dem var ute med hundarna, så stanna bara & prata i trädgården..)! Efter de fick vi följa med dem hem och jag fick lite blommor utav älsklingens mami=) Så dem ska jag också plantera imorgon, för blev film med popcorn till på dirren när vi kom hem<3 Hyrde "Farsan" och det var fan den bästa filmen på länge! Hahaha..




Naaw, Miley syns knappt när hon ligger på den svarta stolsdynan!^^ <3

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen väntar sängen också hoppas jag på en tidigt, lång och effektiv dag imorgon!;) Hörs då, puss<3

Kommentarer
Postat av: ida

sv: kul att höra x) jag mår bra börjar bli lite trött nu bara :P

2010-07-23 @ 03:31:41
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: alizzia

hejsan:) veckans blogg tävling hos mej:)

Intresserad av att vara med?



Direktlänk: http://alizziaz.blogg.se/2010/july/tavling-veckans-blogg.html#comment

2010-07-23 @ 10:42:34
URL: http://alizziaz.blogg.se/
Postat av: Fiona

lagt till dig med!

2010-07-23 @ 18:18:13
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0