Here we go!=)

Nej, jag har inte slutat blogga här, jag behövde bara en ny start, få glömma det förflutna jobbiga (då jag bara jobbade och inte hade något liv), få skriva en dagbok att se tillbaka på när man blir äldre- och bli glad av! Alltså med massa kort från vardagen osv! För om du kollar tillbaka och det bara finns en massa text, så måste du läsa hur mycket som helst för att bara få minnas en dag, och det kanske inte ens var någon bra dag- men det vet du ju inte fören du läst hela inlägget! Så därför har jag nu insett hur viktigt det är med kort!
Så here we go! Nu är jag faktiskt ledig, så nu kan jag faktiskt lova att ladda kort och text från min vardag varje dag! Hehe. Så hörs lite senare(: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0