Onsdag 30/6-10.

Hej på er!(:
Kul att se att så många kikat in här(:

Shit vad seeg man är såhär i värmen, puh. Vad man än ska göra så tar det huur lång tid som helst, hehe.
Idag kom jag inte upp fören tio.


Snygg morgonfrill jag hade imorse va?(; Oxå tandkräm på näsan, haha.

Då blev det frulle och lite vila innan det blev till att ta tag i dagen. Valde kläder, fixade hos djuren lite snabbt, och sen skar jag upp grönsaker till Kajsa för några dagar framöver, skönt! Tvättat hela dagen, lagade middag


Blev någon slags "sallad"(?) till middag, haha. Är iaf: rivna morötter, groddar, keso och sedan toppat med solrosfrön(:

Men tro nu inte att jag är en såndära nyttig person nu, för det var första gången i hela mitt liv jag någonsin ätit något sånthära(!), och sedan slank det ner både marabou och ostbågar efteråt;p Strök över det för att jag endast vill skriva om bra saker i denhära bloggen, hahaha xD

Jaja, satte igång 2 diskmaskiner efter maten, och sedan har jag hängt upp/vikt in alla kläder som legat utspritt överallt! Ni kommer väl ihåg kläd-kortet från igår(?) (som endast var på det nedanför min säng!). Det tog iaf flera timmar, puh. Sen blev det duschen och nu har jag precis ätit kvällsmat och kikat lite bloggar(: Ska fixa lite till här på datan och sedan blir det sängen. Så jag säger god natt nu, så hörs vi imorgon igen!(: Pyss


Här får ni ett kort från idag, på en osminkad Zandra, i ny frisyr!(; Både klippte mig och färgade i måndags! Är jätte uppklippt längst upp- så man kan spraya upp det sådära ni vet, och sedan färga jag det typ svart igen(a).

Ps, idag lades 2 sommarplaner in i kalendern(; På lördag blir det förhoppningsvis jordgubbens dag i Vara med Emma och Lisett(: <3 Och på torsdag nästa vecka kanske det blir kusten med massa vänner till söndagen! Åh, håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0