Barnvakt (Lördag 6/11-10).



Idag sov syster över hos oss(: Mamma & pappa skulle ut, så då ställde vi upp och var barnvakt.
Var faktiskt ute och sprang lite innan. Men känns som jag fått en inflammation eller nåt i mitt högra ben, så haltar bara jag försöker gå på det, oxå sprang jag på det, trots den enorma smärtan, hehe, såg ut som en pirat med såntdära träben (håller det spikrakt hela tiden) så blev ett lugnt och lite kortare springpass. Men var verkligen tvungen att ge mig ut, för har bara vart inne sedan i måndags pga smärtan i benet. Höll på att få abstenans haha. Jaja. Sen blev det en låång dusch med rakning, hårinpackning, fila fötterna, insmörjning.. ja you name it. Vid fyra åkte vi in till stan och hämta upp henne. Hyrde film igen på hemvägen, hon fick välja, så det blev en Bamse-film^^ Väl hemma hos mig lagade jag & Felicia mat. Vi gjorde kål-pudding, med kokt potatis och gräddsås till(: Sen såg vi på filmen och käkade chips och så till. La henne vid 8, och då satt jag & älsklingen uppe och myste lite till funnies home videos, hihi. I LOVE YOU<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0