Onsdag 24/11-10.


Jag för några dagar sendan.

Hej igen!(:
Gosch, klockan är halv tre!:o Har kommit i obalans så det skriker om det dem sista dagarna, men försöker samla mig igen! Har klarat hela dagen bra(; Men kommer dock inte i säng i tid som vi märker. Men det är för att jag har hängt upp och vikt in tvätt till nu typ! Jaja, uppdaterar dagen supersnabbt för måste lägga mig!

Upp ca 11.30 xC Men det var för att jag inte kunde sova på hela natten pga oro (dock inte för hunden denna gång, utan för Kajsa (min gröna leguan)). Så somnade inte fören ca 06.00 :S Hon har fått förstoppning typ.. Så från och med det att jag kom upp, har jag suttit och läst en massa på internet om förstoppning på ödlor, och pratat med en veterinär! Har fått endel tips och råd, skönt! Så efter frukosten satte jag igång en diskmaskin och en tvättmaskin, och sedan fick det bli att bada Kajsa i badkaret i 25 minuter. Det gör att hon tvingas röra på sig ( måste ju simma ), vilket gör att tarmarna kommer igång. Och sedan har dem flesta leguaner lättare att förlösa avföring i vatten. Ska göra detta varje dag från och med nu. Sedan köpte älsklingen med katrin-plommon-pure´ med sig hem till henne, vilket också sätter igång magen! Så hoppas hoppas hoppas att det släpper nu!!!<3 Tog förresten lite kort på henne när hon badade idag^^











Visst är hon fin?!<3<3<3
Visste ni förresten att leguaner är jättebra simmare, och kan hålla andan i över 30 minuter under ytan?(:
Sen blev det till att laga middag. Gjorde spagetti & köttfärssås. Har även under hela dagen pratat med Emma. Hon svarar på mina frågor och ger mig massa tips och råd inför den kommande nallen (hon har 2 egna)!:D Såå skönt att jag har henne som nu!<3 Även SMS:at massor med "Lucifers" ( min nalle ) matte, så jag får redan på och lär känna han så mycket som möjligt(: Sen som sagt har jag hängt upp/vikt in all torr tvätt. Och nu äntligen är jag klar och ska upp och lägga mig! Men vi hörs imorgon igen!(; Puss så länge<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar tills jag ser han på söndag :) Du får skicka mess på lördag om du undrar ngt.



Kram

2010-11-25 @ 15:36:45
URL: http://emma90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0