Dag i stan (Onsdag 3/11-10).


Jag och Carro i Småland<3

Hej på er!=)
Gick inge bra att komma upp imorse, så vi gör ett nytt försök imorgon igen, så nu ska jag strax lägga mig så jag orkar upp 6.30 imorn ist då! Fan, vaknade inte fören halv tolv imorse, när jag skulle upp 6.30!!! Fattar inte hur man kan vara så trött, haha. Fast de är klart, jag håller på hela dagarna annars utan att sova bra så! Någon gång måste väl kroppen ta ut sin rätt också.. Hur som helst, när jag vaknar så sent får jag ångest. Då behöver jag komma bort, men ändå hinna med massa saker.. För om jag går hemma en sådan dag, tar det inte alls lång tid innan det är kväll, och då får jag panik för att jag knappt hunnit med någonting den dagen! Såå idag åkte jag till mamma och syster. Med mig tog jag 2 stora ullareds-kassar, överfulla med kläder som skulle lagas & sys in! Hann med skit-mycket, då jag lånade mammas symaskin:D Också hjälpte hon mig massa också!:D Vilket resulterar i en dag med massa gjort (som inte skulle bli gjort om jag bara gått hemma o städat exempelvis), vilket gör att jag känner mig bra, och slipper på så vis ångesten!(; Fick även middag där- köpt räksallad, mums(: Senare följde jag med hela familjen in till stan, där det blev några ärenden på apoteket för deras del, också köpte vi en present till min kusin Joakim som fyller år snart. Slutligen blev det p:as, där vi även mötte upp min älskling, så köpte vi fika som vi åkte hem till dem och åt sen, mys!(: Blev bla kladdkaka med pepparkakssmak & massa grädde till de:9 Väl hemma här sen vid ca 20.00, satte jag igång en diskmaskin, och sedan dammsög jag faktiskt hela nerevåningen, för då slipper jag det imorn och kan koncentrera mig på andra saker=) Allt detta har gjort att jag känner att detta varit en bra dag trots försovningen imorse!(; Lixom lagat & sytt in maaassa kläder som legat här på hög i ett par år (hur skönt är det inte att bli av med sånt?), träffat min familj, ätit gott, diskat, dammsugit osv! Imorgon tar vi nya ännu mer effektiva tag! Och för att orka det ska jag nu hoppa isäng.. Hörs imorgon(: Puss<3


Kommentarer
Postat av: RC

Hej hej! Det är så att jag har lite beslutsångest över vad jag ska välja för banner till min blogg. Så nu har jag gjort ett antal bannrar som jag skulle tacka jätte mycket för om du röstade på den som du tycker mest om. Samtidigt när du röstar är du med och tävlar om en länkning som jag lottar ut till någon av de som röstat. Klicka bara in på min blogg så står resten där.

Kramar från Rebecca

2010-11-05 @ 22:56:33
URL: http://lookylooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0