Torsdag 25/11-10.


Gamalt kort på mig och Lollo.

Hej på er!(:
Skriver liite tidigare idag än igår(; Ska blogga nu, sen hänga tvätt, fixa lite inför kvällen (städa lite, bädda sängarna, göra kvällen för Kajsa, fixa mig osv), och sedan ska jag nog lägga mig och läsa i mina hund-böcker som jag lånat på biblioteket(: Men först en dagens:

Upp 10 (kom ju inte i säng fören tjugo i tre i natt;p ). Martina ringde=) Så prata med henne en stund, kul! Sen blev det frulle, ränsade kattbaljan, satte igång en tvättmaskin, badade Kajsa (ödla- grön leguan), städade lite i hennes terrarie (bytte badvatten osv). Gav henne även mat och dricksvattenSkrubbade hela badkaret med klorin efter Kajsa, duschade och sen blev det middag (rester från igår, alltså spagetti & köttfärssås). Städade Ludvigs (kanin) bur och rastade han. Sen kom älsklingen hem och var stressad som vanligt, men så då ställde jag upp och gick ut och skotta våran infart (vi har en väldigt lång;p). Seen in för att äta.. Gjorde även chokladbollar, mums!:9 Efter det har jag dammsugit hela övervåningen (vill att det ska vara helt städat, rent och fräscht när Lucifer kommer!). Dock får jag ta resten imorn, för måste även börja komma i säng i tid igen (och upp i tid), då jag har han som måste ut och rastas sen!(: Imorgon kväll händer även en skit-rolig grejj!=) Jag får dock inte gå ut med det än, så ni får helt enkelt vänta(; Kommer iaf att komma hem sent, och sedan är det bara att pallra sig upp strax efter fyra morgonen därpå, för att åka till Gekås/Ullared med Carro, älsklingen och Emma Samuelsson=) Ska shoppa julklappar m.m. Sen efter det bär det av till Halmstad för att hämta Lucifer! Nervööös!:p Vill bara ha han här nu!!;p Haha. Sen på natten sover Carro (och eventuellt Lollo) över hos oss=) <3 Och sen dagen efter på söndagen kommer andra Emma och sover över här!=) Haha. Så det blir full rulle i helgen(; Puss 

Kort från dagen:


Joo, mamma.. Du vet dendär klösbrädan med musen på som jag fick låna utav Nisse & Tusse(a) Den klösbrädan har ingen mus längre(a) Haha. Monster!^^






Fast hon är världens sötaste monster^^ Och hon är mitt monster^^ <3

Kommentarer
Postat av: love&peace

Haha gillar den näst sista bilden XD



Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri vara från runns.se- kika gärna in och lycka till ♥

2010-11-30 @ 16:09:45
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

fina bilder :D

2010-12-01 @ 17:48:21
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0