Bygger ett nytt kök i vårat hus.

För er som inte vet håller vi på och bygger ett nytt kök i vårat hus(: Det kommer att ligga i det stora sovrummet vi hade på nerevåningen förr(; En vägg kommer sedan att rivas så att två rum slås ihop = ett jättestort, nyrenoverat och fräscht kök!=) Köket som vi har nu kommer istället att rivas, golvet ska flyttas upp, en bar ska sättas in och sedan ska det bli typ ett allrum med massa sacosäckar, sterioanläggning, bar osv;) Can't wait. Såhär ser det gamla sovrummet/vårat framtida kök ut just nu(; Väggarna är borta, och vi håller på och drar el (rören) till de nya vägguttagen som vi ska ha i köket till mikro, diskmaskin osv osv. Vi bygger på det så fort vi hinner, så om ni vill kan jag fortsätta er hålla er uppdaterade med framstegs-kort?(:


En liten bit av ena väggen just nu(: (väggarna är borta som sagt osv. Läs ovan').

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill veta framstegen sen ;)

2010-10-16 @ 10:54:55
URL: http://emma90.zoomin.se
Postat av: Mamma

Hejsan nu tittar jag in igen och hitta en kul sida. Den här sidan är jag väldigt intreserad av. Vore kul om det händer något mer här. Kram

2010-12-10 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0