Filmkväll hos Johan med massa folk (Måndag 18/10-10).


Jag idag.

Hej!(:
Så vart det måndag igen = en ny vecka, med nya tag! Ååh, I love it!^^
Sitter här just nu och har precis ätit kvällsmat. Kan inte sova om jag går och lägger mig hungrig!
Idag väckte älsklingen mig 7=) (Ingen enkel match kan jag lova;p hehe).
Knalla in i min walk in closet och valde kläder, fixade dagsljuset åt Kajsa, och gick sedan ner för att koka morgonkaffet (latte)! Käka frulle och myste, vilket är ett måste på morgonkvisten! Kan inte starta min dag om inte jag får ta det lite lugnt, och hämta krafter innan! Passade på att rasta Ludde medans. Plockade gräs åt honom + gav honom pellets & vatten. (Han står inne, och kommer alltid få göra det, tycker lite synd om honom att få sitta ute i kylan(a)). Läste "morgon-tidningen", hahaha (ingen som fattar^^). Skar upp grönsaker åt Kajsa, gav henne nytt vatten, fixade luftfuktigheten & duschade henne. Bäddade dubbelsängen, satte igång en tvättmaskin, satte igång en diskmaskin, och sedan var det dags för "lunch" (mackor som alltid, hehe). Kollade tv-bilagan & planerade middag för idag & imorn. Pallra mig ut och sprang<3



duschade en snabbis, åt middag- pannkakor



valde kläder inför kvällen
, fixade mig, och sedan mötte vi upp alla, för att sedan bege oss mot Johan och filmkväll(: Det var jag, älskling, Johan, John, ngn tjej, Louise(?), Malin(?), Emma, Daniel, Carro med flera(:

Blev denhära filmen:


En värsting till syster.

Helt OK faktiskt! Hemma för en liten stund sen som sagt, och nu ska jag ränsa kattbaljan, hänga upp tvätten, och sminka av mig + fixa mig inför kvällen. Sov så gott allihopa, så hörs vi imorgon igen(: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0