Kalas hos Farmor (Onsdag 13/10-10).



Hej!(:
Försov mig till ca 10-10.30, fan!
Klädde på mig och gjorde mig fräsch.
Frukost och sedan blev det till att dammsuga övervåningen.
Väl klar med de sa mamma att farmor fyllde år idag. Såå gick faktiskt direkt upp och bytte om till klänning och fixa mig, och sedan begav jag och älsklingen oss mot affären för att köpa blommor, och möta upp min familj som vi åkte dit tillsammans med. Känndes bra! Har varit sjukt dålig på att träffa min släkt.. Nog inte gjort det på typ 10 år!! Fast vi alla bor i samma stad osv. Men ska fan bli skärpnig på det!!(:
Hemma vid 21.30, och då ställde jag mig dirket och lagade middag! Idag stod kyckling, klyftpotatis och beairnesesås på menyn!(:


Dagens middag. Inte så snyggt kort då maten fortfarande ligger i kastrullen/stekpannan men;p Hehe.

Nu har den nog kallnat helt- så ska ställa in det i kylen, har fått lite kort laddade + bloggat, så nu ska jag skynda mot sängen så jag kommer upp imorn! Hörs då!(: Pussas

Dagens outfit:


Blå halterneck-klänning.
Svarta tights under.
Svart helt uppknäppt kofta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0