Måndag 4/10-10.

Måndag;
Hej!(:
Idag slog jag rekord, och pallra mig upp ur sängen 06.30! Frulle och lite avkoppling vid datan. Satt och försökte fixa lite på datan, installerade ett program, försökte fixa produktnyckel, försökte fixa microsoft-programm osv. Satt ända till 11.30 med den skiten!:o Men nu är det fixat så gott det går iaf!(: Bäddade dubbelsängen, fixade hos Kajsa (mat, vatten. fuktighet..), fixade hos Ludde (han ska rastas, plocka gräs, pellets, vatten..), sen fika. Skitseg, men pallra mig ändå ut och sprang!=) Gick skitbra när jag väl kom ut och musiken började dunka. Nya löparskor (ellos 400kr) så riktigt flög fram i stormen^^ Hem, in i duschen på dirren och sedan kuta till spisen, för att hinna klart middagen tills älskling kom hem från jobbet. Idag blev det lax, potatisgratäng (färdig, bara in i ugnen) och grönsaker, mums. Vilade och tog sedan tag i disken, torkade av alla bänkar/bord, städade för dagen, + att jag har tvättat hela dagen. Nu har jag precis ätit kvällsmat, och ska strax dra mig mot sängen. Är svintrött, och imorn är det en ny dag med nya tag, och ska försöka hinna med endel! Men vi hörs då tycker jag!(: Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0