Shopping IKEA (fredag 29/10-10).


Idag bjuder jag på ett gamalt kort, från blondie/sötåsen-tiden. Emma, jag o Ananas, minnen!

Idag hade jag o älsklingen planerat in IKEA i Jönköping(: För att vi skulle komma iväg fortare då han väl slutat jobbet kl 16/17.00, vore det lättare om jag redan var i stan då. Men då min bil fortfarande är sönder, var jag isf tvungen att åka med han in till stan när han åkte till jobbet, pust. Såå vart bara att pallra sig upp vid 6.30 efter 5 timmars sömn, znark. Åkte in till mamma & syster där jag tänkte spendera dagen. För att ändå få lite gjort, tog jag med mig mitt lockiga löshår och tänkte sy klart det då. Dock är det fortfarande inte klart, men har iaf klippt ut rätt längder o mängd, och sytt ihop tränset. Sy fast klämmor nästa! Jaja. Väl där blev det ju inte så mycket tid till håret, då lillasyster höll på o tjata om att jag var tvungen att leka med henne, suck! Hehe. Så fick väl ge med mig, och cykla till "bil-lekplatsen" med henne (eller rättare sagt hon cykla o jag gick), där det blev att gunga, åka ruschkana, rida häst, och leka "du kan inte ta mig".. Rätt söt är hon ändå(a), glad att jag har henne!<3
Var även såå trött (= inge effektiv), så kikade lite på barnprogram med henne i knät. Somna till lite då o då, hehe. Sen åt vi alla middag tillsammans, mys. O sen blev det till att börja fixa sig inför IKEA.. Älskling kom dit lite innan vi åkte också. Började med att åka till ett stort godis-lager på vägen dit, o köpte godis för nästan 70kr! (Inte så mycket pengar, men jag syfta mer på att det är så billigt där, o ändå blev det 70kr (= mkt godis alltså)).
O kan ju säga nu i skrivande stund, att allt är uppätet, uäk, hehe. Jaja. Åkte sen vidare mot IKEA som sagt, där det blev massa shopping till hemmet=) Dock är det samma där, ingen tid till att fota allt:( Men ska försöka att ta kort på sakerna när dem väl kommit upp o det är fixat osv. Var iaf bland annat: förvaringslådor, massa tidningsställ, lampa till hallen (den lilla ovanför trappen), tvättkorgar, tvätt/skrubb-"bollar/rosor", massa glödlampor, batterier m.m. m.m. =)
På vägen hem sen hyrde vi film, o åkte hem o hade myskväll, mm^^ <3


Hyrde denhära filmen(: Vi ville ha skräck, men fick bara kärlek, haha. Bra ändå!! Rekomenderas!

Later, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja det var ett gammal kort ;)

2010-10-31 @ 22:16:06
URL: http://emma90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0