Söndag 24/10-10.

Hej!=)
Förlåt, varit en usel bloggare igen, I now! Men har varit sjuk, så har inte kännts sådära jättekul att skriva då, men ändå!;p
Idag är det söndag, och min har sett ut såhär:
Sov ut till 9.30.
Klädde på mig, fixade hos Kajsa, käka frulle.
Målade naglarna.
Rastade Ludde, plockade gräs till honom & gav honom pellets.
Satte igång en diskmaskin.
Satte igång en tvättmaskin.
Lagade middag tillsammans med älsklingen- fullkorns-makaroner & fiskpinnar (paprika & smoothie med 1 päron & ½ äpple).
Sedan har jag hängt upp/vikt in torr rentvättad tvätt hela dagen!! Verkligen huur mkt som helst(!), pust.
Hjälpte älsklingen att köra en bil till Kinnarp också.
Sen nu på kvällen har vi kikat på ensam mamma söker, & haft det jätte-mysigt^^ <3
Älskar dig så sjukt mycket älskling, inte ett andetag utan dig<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: tack :)

2010-10-25 @ 08:27:25
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: hej. det är lite konstigt för ingen annan ser den så och jag har inte rört något i varken stil eller kodmallarna ? :p

2010-10-25 @ 09:02:34
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0