Söndag 31/10-10.


Ett gamalt kort på oss<3

Hej hopp!=)
Så var det sista oktober då. Imorgon är det november, och sedan julaftons månad(; Stress(!), hehe. Idag har jag iaf hunnit bocka av endel på min "att göra-lista" (:
Såhär har min söndag sett ut:
Upp ca 9/10.
Frulle + åkte med älskling in till stan en supersnabbis (han skulle köpa isolering till väggarna i vårat nya kök + att vi skulle kolla runt på lite färg (ska måla om i hallen + bygga en ny trappa, och måla den vit också)).
Hem- ränsa kattbaljan.
Diskat 3 maskiner disk idag,
och tvättat 2 maskiner.
Tvättat storarumsmattan! (Har inte haft någon matta där inne på ett par år! Så nu var det alltså dags att slänga den i badkaret och sätta igång och skrubba!!). Hängde ut den i trädgården under dagen, och nu på kvällen tog vi in den och hängde den över ett helt tvättställ.
Har ränsat bland alla jobb-papper tillsammans med älsklingen. Så nu är dem någorlunda sorterade, ska bara in i rätt pärm/ställ.
Middag- pizzan som var kvar från igår(a). (Ingen nyttig helg dethära.. Fredag- godis för 70kr, en hel pizza (halva på lördagen & andra halva på söndagen) och sedan en chipspåse på lördagskvällen + en hel stor coccacola fördelat över helgen).
Jaja, diskat upp allt som inte tål maskin, torkat alla bänkar/bord osv.
Städat Ludvigs bur.
Kokat disk-borstar/trasor
och bytt alla handdukar i hela huset.
Jobbat lite (lagt iordning papper som ska till revisorn).
Städat toaletten och handfatet med medel osv!, sjuuukt behövligt!
Ränsat dusch-avloppen! Shit alltså, kunde nästan sy mig nytt löshår av allt det håret jag fick upp från brunnen osv, uäk!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Vill äta men hittar inget, hehe. Något blir det iaf! Har precis ränsat min msn också, behövligt! Jaja. Men ni får ha det bäst så hörs vi imorgon igen!(: Puss

Just de..

Igår kom älsklingen hem med en överraskning till mig.. Han hade köpt rosa hörselskydd (till jobbet), + skyddsglasögon & en egen tummstock^^ Som inte nog med det fick jag för några dagar sedan en ny mobil också(!), en rosa med tutch-skärm:D Vilken man jag har<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Marina

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2010-11-01 @ 11:33:16
URL: http://mariinatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0