Tisdag 26/10-10.



Hej!(:
Guud vilket dåligt humör jag var på nyss!! Trodde jag skulle explodera, haha. Men nu har jag fått prata med min Carro älskling, så nu är jag lugn som en filbunke igen!(: <3 Dock fick hon ta mitt utbrott, men jag tar ditt nästa gång så är vi kvitt(a). Haha. Äkta vänskap forever<3

Jaja, idag då.
Upp, frulle, skar upp mat till Kajsa (ödla- grön leguan), tränade (rumpa * 2, mage & övre rygg),



duschade, fikade, har tvättat hela dagen, dammsög hela övervåningen, lagade middag- brocooli-pasta (BLÄ!), kikade på I form med Anna Anka



och sen dess har allt bara varit bajs.. Har velat fram & tillbaka osv, men nu har jag som sagt pratat med Carro älsklingen så allt känns bra igen. Vad skulle jag göra utan henne vid min sida?<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur du har carro :)

2010-10-27 @ 11:03:08
URL: http://emma90.zoomin.se
Postat av: Carro

Du är de bästa som finns <3

2010-10-27 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0