Shopping i Skara (Tisdag 5/10-10).

Hej!
Wiihoo vad glad jag är just nu^^ Har precis kommit hem från en toppendag!=) Såhär har min dag sett ut:
Sov ut till 9.30 (skönt!). Pallra mig upp, klädde på mig, satte igång en tvättmaskin, käka frulle, fixade hos Ludde- rastade honom osv, fixade hos Kajsa bäddade dubbelsängen. Sen tog jag faktiskt tag i träningen! Nu köör vi! Körde rumpa, mage, svank o rygg(: Ner i duschen lite snabbt, upp o fixa sig lite snabbt, mellis, o sedan kom mami o sis hit o hämtade upp mig så åkte vi till Skara:D Där blev det massa shopping, o jag är som sagt huur glad som helst! Detta var vad som fick följa med mig hem:

 
Röd "kappa" i ull? Mycket snyggare i verkligheten!(:

 
Jätte tight jeans-shorta. Såå mycket snyggare i verkligheten!!!(:


Svart såndära mys-dress som är/var så populära ni vet.. I typ sammet(?)s-matrial(:


Tight t-shirt "I <3 ME", haha. Ska jag ha när jag tränar här hemma(;


Överraskning från mamma, TACK!=) Rosa tight t-shirt med silvrigt Hello Kitty-tryck(:


Påslakan- BARBIE, ROSA.. Åh, I LOVE!!!x) Haha.

Blev även en uberMysig fika där med chokladboll, daimbeskvi o cola, mums och mys!=) <3
Sen hem, där det blev ännu mera shopping (jeans-shortan) + handlade mat.
Sen följde jag med dem hem, där det väntades en överraskning (Hello Kitty t-shirten), också gjorde vi pizza till middag, och gud så gott det var!!


Pizzan innan ugnen: Bacon, färdig-riven ost, plommon-tomater, räkor, ananas, tonfisk, pepperoni, kebabsås.. MUMS!:9  

Köpte även lite överraskningar till min älskling idag (bil-tidningar och filmer), och han blev verkligen jätte glad så det var kul!<3 Åh, nu har jag verkligen en massa ny energi, så hoppas på en bra och effektiv dag imorgon med nya tag igen!:D Hörs då, pussar.

Kommentarer
Postat av: josephine

sv. tack ska du ha sötis :D kram

2010-10-06 @ 14:35:27
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0