Torsdag 7/10-10.


Mattes älskling<3

Hej på er!(:
Hoppas allt är bra med er!
Idag sov jag verkligen ut(!)- vaknade inte förens 12!!:o xC Skönt, MEN måste ju kunna somna i natt också(!) (upp tidigt imorn igen). Jaja, inget att göra åt, så bara upp, klistra på ett leende och ta tag i dagen! Trots allt, har jag hunnit med mycket idag, så jag är inte det minsta depp nu(: Såhär har min torsdag sett ut:
Frulle.
Beställt en domän till våran hemsida.
Fixat över ett par viktiga privata kort från gamla datan till denna.
Lagat middag tills älsklingen kom hem från jobbet- tacopaj(:
Kikat tv-bilagan, men gick verkligen inget bra på tv ikväll!
Fick ca 2 påsar med saker utav älsklingens mamma som ränsat lite hemma hos sig=) Så plockade upp dem och så.
Satte igång en diskmaskin.
Rastade Ludvig medans jag städade hans bur, behövligt! Så skönt att det äntligen blev gjort.
Kvällsmat.
Och sen har jag hängt upp/vikt in en massa massa tvätt! Puh! Men nu äntligen är det också gjort!
Bloggar nu, och borde gå och lägga mig! Men är ju inte trött pga sovmorgonen! xC Men men. Får väl lägga mig i sängen utan att sova, och ha lite ångest över att jag sov så länge imorse, så kanske jag inte gör om det igen!(; Haha, drömma kan man ju;p Men först borsta tänderna och göra iordning sig.. Hörs imorgon igen!(: Puss<3 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Zandra! Vad snäll skrivet, tack!! Inga frågor är för dumma! Jag svarar gärna om jag kan, annars tar jag reda på svaret ;)



Innan du gör situps, "sug" in naveln mot ryggraden. När du går upp ska du andas ut och andas in på vägen ner.. Testa och andas lite högre så du verkligen hör och tänker att "nu går jag upp, då ska jag andas ut, "nu går jag ner då ska jag andas in!!" Testa och se om det funkar! Lycka till!!

2010-10-08 @ 12:44:44
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: m

sv: tack för rösten i veckansblogg! :)



btw, fin blogg! :D

2010-10-08 @ 18:01:06
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0