Bio med massa folk + dag med Carro (Lördag 4/9-10).

Hej!(:
Förlåt för att jag inte har bloggat! Ska verkligen skärpa mig nu! Jag uppdaterar bara lördagen, och sedan kör jag på med dagens som vanligt

Lördag;
Började med att jag pallra mig upp vid 10.30. Gav mig ut på en timmas power walk innan frullen. Efter den blev det duschen, välja kläder o klä på mig, fixa mig osv. Klar med allt vid 15.30 typ, så då bar det av in till stan o Carro älsklingen(: Vi drog dirr till pizzerian o drog en kebabrulle, satt gött! Seen handlade vi tillsammans, stötte på Sebbe, o sen drog vi till Carros nya lägenhet!=)


Fika bland alla flyttlådor^^


Mysig fikastund(:

Fixade lite i hennes lägenhet, som hon flyttade in i igår(: Sen vid 20.30 drog vi oss till Johan för ute/natt-bio=)



Var jag, Carro, älskling, Johan, Hansson, Markus, Emilia, Emma Y, Karin med vän (åh, kommer inte på vad hon heter nu:s ), Klas, Wiky, Andreas Y, Anders, Joel.. Hmm, har säkert glömt någon nu(a). Jaja. Filmen blev iaf denna;



Helt okej faktiskt(:
Vid tolv drog jag o Carro hem till mig o värmde oss med te´ o duntofflor, mys! Kallt som fasen ute!! Nepp, men de var väl min lördag! Hoppas ni också hade en bra en!(: Puss, så hörs vi senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0