Fredag 3/9-10.


Jag idag.

Hej!(:
Usch, nu är klockan sådära mycket igen xC Men ska iaf blogga klart, kika lite bloggar, kolla facebook, kolla bilddagboken, kolla blocket.. Gah, vi får helt enkelt se vad det blir.. Hittills har iaf dagen sett ut såhär:
Upp strax efter 10. Pallra mig ut på en power walk innan frukost, frulle, klädde på mig, fixa mig, o sedan kom älsklingen hem så åt vi middag (kyckling-wraps) :9 o åkte in till stan direkt efter. Där uträtta vi en massa ärenden åt honom, + hämta ut mina p-piller på apoteket o åkte o handla. Var borta ett bra tag, o väl hemma igen var de dags för film o mys!(: Blev denhära filmen ikväll:



Har sett den innan.. Men de var såå länge sen så! Till den åt jag en stoor marabou chokladkaka(a). MUMS! Jaja, nu ska jag göra det som jag skrev överst i detta inlägg.. Imorgon ska jag vara med Carro(: <3 Hörs då! Puss

Slänger även in lite fler kort från idag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0