Måndag 6/9-10.


Jag idag.

Hej!(:
Underbart med måndag = ny vecka o nya tag!
Började med att gå upp SJU (men de kommer nog tyvär inte hända igen, hehe). Pallra mig ut på en power walk innan frukost. Frulle, kolla tv-bilagan, o sen kika jag på rent hus(: Bra! Haha. Satte igång en tvättmaskin, valde kläder o klädde på mig, fixa mig, plocka upp kläderna från golvet i sovrummet, lagade middag tills älsklingen kom hem från jobbet- pannkakor blev det idag(: Satte igång en diskmaskin, torkade av spisen/alla bänkar osv, hängde upp tvätten på tork, kikade på halv åtta hos mig(: O dirr efter de var det säsongstart (säsong 2) på Ullared=) Mycket bra på tv:n med andra ord! O då har jag ändå missat min serie som jag följer- the secret life of the american teenager, och biggest looser Sverige som hade säsongstart idag med! Varför ska allting gå på så olämpliga tider?;p Jaja. Sen har jag bara duschat, läst några bloggar (hinner inte fler nu för måste verkligen hoppa i säng:( ), så hoppas jag hinner läsa resten till frukosten imorn(a), hehe. Hinner heller inte med blocket, bd, o facebook.. Den överfulla mejlen är inte ens någon ide att nämna.. Jaja. Nu ska jag hoppa i säng så jag hinner med så mycket som möjligt imorgon igen!(: Hoppas ni har haft en bra start på veckan!(: Hörs imorn!(: Pussar Zandra

Lite fler kort från dagen;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0