Onsdag 15/9-10.


Jag idag.

Hej!
Idag då.. La mig 01.30 igår o kunde bara inte somna (stressen..), så vid sju gick jag upp igen, för kunde bara inte sova mer.. Pallra mig ut på en morgon promme innan frukost (skönt!).


Miley Cyrus.

Hem, frukost (kolla facebook medans, för hann inte kolla den igårkväll). Kolla tv-bilagan, klädde på mig, tvättat hela dagen, städade i hallen på nerevåningen, dammsög o torka golven där med + i storarummet & i mitt datarum. Fräscht, imorn tar jag köket också! Lagade middag;


Spenat-soppa med ägg i(:

Kollade på Wife swap;



och sen dess har jag typ bara läst lite bloggar. Hinner dock inte läsa klart alla nu, för måste hoppa i säng! Får bli till frukosten imorn.. Så vi hörs imorgon igen!(: Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0