Tisdag 21/9-10.

Sov ut ordentligt o pallra mig upp vid tio, underbart! Storstädat hela storarummet, plockat undan alla älsklingens jobb-papper osv, så man känner knappt igen sig där nu, haha. Vid halv fyra kom mami o sis o hämtade mig, så åkte jag hem till dem för att komma bort en stund. Ibland behöver man bara komma bort från allt, vila, äta gott o prata av sig lite. Vi åt middag tillsammans, jag lekte med syster (möblerade hennes dockskåp o la ett Bamse-pussel på 50 bitar, hehe), åkte o handlade mat tillsammans, åt nybakad paj med vaniljsås o kikade tv:n hela kvällen(: Älsklingen jobba med att bygga om glasdörrarna till Falköpings mataffär P:as. Så han var inte klar o hämtade mig fören strax efter 01.00, hehe. Men då hade jag redan somnat i soffan(a) Såå trött, så somna redan strax efter tio!:o Märks att man kopplar av borta på ett annat sätt än hemma, hehe. Japp, that's my day. Imorn blir det upp tidigt, och sätta igång med träningen igen! Hörs då(: Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0