Tisdag 7/9-10.

Hej!(:
Hann inte blogga igår (tisdag), så gör det nu ist!

Tisdag;
Såå trött, eftersom jag gick upp 7 o la mig 01.30 igår (måndag), så sov jag som en stock ända fram till 12.00 idag (tisdag)!!!xC Har nog aldrig sovit såå länge förr, hehe. Detta gjorde ju självklart att dagen blev mycket kortare, jag hann knappt med något = ÅNGEST! Men så "idag" (onsdag) pallra jag mig upp 7.00 trots att jag la mig 01.00 i natt o inte kunde somna! Jaja. Upp o käka frulle, planerade middag inför morgondagen, kikade tv-bilagan, o sen började jag nog med middagen tror jag. Detta blev det idag;


Lax, fullkornspasta, krämig ost-sås, ärtor o mjölk (glaset är btw tomt på kortet;p).

Seen blev det jobb en pyttestund. Hjälpte bara till att ge älsklingen några tak-plattor. Sen hem och baka en hallon-paj!=9 O medans den stod på kylning, pallra jag mig ut o sprang!=) Hem, mys, äta gott, kika bloggar o sen lägga sig vid 01.00 som sagt. Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag hade iaf;p Så hörs vi ikväll igen!(: Puss<3

Dagens outfit idag;


Gul tunn långärmad tröja med Hello Kitty-tryck (ny).
Svarta stuprörsjeans. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha en länkning? Gör såhär: gå in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund så väljer jag sedan ut en person som ställt en fråga som får länkningen!



http://myosterman.com/2010/september/slutar-imorgon-klockan-5.html#comment

2010-09-08 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0