Måndag 30/8-10.

Hej!(:
Blev ingen läsning igårkväll:( Så hoppas på det ikväll ist!

Iaf, ny vecka, nya tag!
Idag pallra jag mig upp vid nio som vanligt.. Frulle, tvättat hela dagen, lagat middag tills älsklingen kom hem på sin lunch-rast (jobbar ju på papis jobb denna vecka också, sista). Kikade tv-bilagan, satte igång en diskmaskin, kikade på the secret life of the american teenager(: , åkte in till stan med älsklingen o handlade, fikade, pallra mig ut på en power walk + LT.


Vanessa Hudgens före/efter power walk.

Nu har jag precis hängt/upp o vikt in all torr tvätt i min walk in closet, i min andra vanliga garderob, i älsklingens garderob, o i våra två övriga för sängkläder, handdukar osv. Har även hängt upp dagens sista maskin. Nu ska jag kolla facebook, o sedan lägga mig o läsa(: <3 Puss så hörs vi imorgon igen(: Hoppas på lite shopping då(;



Jag vet att jag är tråkig som inte har några kort i min blogg just nu.. Men det är för att det just nu inte händer någonting som är värt att ta kort på..
Men så bjussar på ett kort från förrförra helgen(?), då jag o några tjejkompisar var i Småland!=) <3  

GAMALT KORT FRÅN FÖRRFÖRRA HELGEN(?).

GAMALT KORT FRÅN FÖRRFÖRRA HELGEN(?).

Älskar oss(: <3

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hihi svarat på din kommentar nu!

2010-08-31 @ 12:41:44
URL: http://emmababyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0