Onsdag 25/8-10.

Hej!=) Nu är jag äntligen tillbaka igen!=) Nu får det vara nog med "pauser", oxå kör vi ist;D
Idag pallra jag mig upp 8.30. Valde kläder o fixa mig.

Detta blev det:

 
Vit "helt öppen" cardigan.
Brunt brett flätat skärp.
Brun t-shirt med tryck (ögon + en ros).
Vitt långt brottar-linne under.
Tights med mönster som jeans. 
Smalt guldigt diadem.

Fixade frulle, kikade lite bloggar, kollade tv-bilagan, hämtade posten & gick igenom den, började förbereda middagen till älsklingen kom hem från papis jobb (han jobbar där denna o nästa vecka). Så åt vi tillsammans när han kom hem, vilade efter maten (fixade med mejlen & på datan), började städa för dagen, kollade på a secret life of american teenager, bra!(: Satte igång en diskmaskin, tvättat hela dagen har jag oxå gjort, fikade, fortsatte att städa för dagen (hann klart köket), och sen pallra jag mig ut och sprang=) + lite T på de=)
Innan springturen, haha:



Skynda mig att duscha, fixa mat osv, för att se på en film. Så gick det ingen film, gah! Haha. Jaja. Nu sitter jag här och bloggar, senare ska jag ränsa kattbaljan, hänga upp tvätt osv. Roligare än så blir inte dagen. Hoppas dock på läsning(; Sov gott, så hörs vi imorgon igen(: Puss Zandra

Kommentarer
Postat av: Zabbe

Hejsan!



Förlåt om jag kommenterar det här men kanske tänkte att du kanske vill vara med i min tävling? :) Gå bara in på min blogg; http://holmsabina.blogg.se/

2010-08-26 @ 16:32:53
URL: http://holmsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0