Fredag 3/12-10.


Jag idag.

Hej!(:
Nu är jag tillbaks igen! Och jag är här för att stanna(; haha(: Idag har inte hänt allt för mycket, dagarna går ju så fort nu för tiden, så man hinner ju fan varken gå upp eller gå och lägga sig, haha.
Började iaf med att kissa Lucifer vid ca 6 (han vaknar ju när husse åker till jobbet, och då kommer han på att han är kissnödig!), och sen tog jag med han upp till sovrummet igen och sov vidare till 9.30, skönt! Han är en riktig sömntuta på morgonen, vilket är otroligt skönt, för då kan man få sova ut när man behöver det! Han sover även hela natten och är knäpp-tyst då, och somnar direkt när vi säger att- nu går vi och lägger oss. Vilket också är så otroligt skönt! Han är allt duktig ibland!(; hehe. Jaja.
Väl uppe blev det att gå ut och kissa igen.. Ge honom frukost, äta frukost själv, och sedan ut och bajsa efter mat, haha. Men innan det välja kläder inför dagen (dagens outfit kommer) och klä på sig. Gick en promenad då, och prata med en snäll tant som tyckte han var så söt så^^ Hem och äntligen fixa sig klockan 13.00, hehe. Satte igång en diskmaskin, diskade all disk/skräp som inte tål maskin, och torkade alla bänkar/bord osv, fräscht!(: Så blev det till att ge han middag, och sen ut och bajsa efter mat.. Promenad igen, så passade på att ta ut sopor (plast m.m.) som var fulla då. Åt middag själv- kycklingrulle, som var kvar från igår (älskling är ju sjukt underbar och åkte in extra till stan för att köpa det när han såg att jag inte mådde bra)<3! Sen kom älskling äntligen hem vid halv sex, och då blev det till att köpa godis och hyra film till kvällen, mys!=) Vi hyrde Shrek 4:a!:D Den släpptes på dvd denna vecka, så nej mamma du har inte sett den;p haha.



Riktigt bra var den!(:
Åt även kvällsmat till filmen, mys. Sen blev det till att betala några räkningar som skulle in idag. Ge Lucifer kvällsmat, gå en promenad så han får bajsa efter maten, och nu sitter jag här och har tagit ett nattmål så jag står mig till frukosten imorn(; + bloggar(: Tänkte lägga mig efteråt och läsa i en valp-bok som jag lånat på bibblo, men klockan är ju redan strax efter tolv, och jag är så trött så trött, så får se om det blir av:( Ska iaf äntligen(; ladda lite kort på våran bebis^^ :




Dessa 2 kort tog jag på han första kvällen. Han ligger och biter på ett tugg/kyckling-ben^^


Så söt när han sover^^


Snyggaste sov-stilen, haha^^


Sötaste!<3

Han är 4,5 månad för er som undrade(:

Laddar fler kort imorgon! Då ska jag även försöka hinna ladda korten från måndag/tisdag, då Emma sov över här(: Hörs då!(: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0