Tisdag 7/12-10.


Jag idag.

Hej!(:
Fan, nu är klockan sådär mycket igen!xC Får bli en snabb uppdate ändå!(: Imorse sov både jag och Lucifer som stockar fram till 10, då jag vaknade och fick väcka han och säga- nu får vi allt gå ut och kissa dig! Haha. ( Var ju dock självklart ute på en snabbis vid 6.30 också då älskling åkte till jobbet men ). Fast det var nog enormt behövligt kan jag säga! Första veckan är oerhört krävande, då allt är nytt, vi ska lära känna varandra, nya rutiner ska in, all kraft och tid läggs på han, någon "stör" ditt privatliv och du måste göra om hela ditt liv för att anpassa dig åt någon annan osv. Men det börjar bli bättre iaf! Dock skaffade jag ju hund bland annat lite för att jag skulle komma upp på morgonen.. Så får man världens morgontröttaste varelse, hahaha<3 Jaja, jag ska vända om dygnet innan nästa vecka iaf! Och sen ska det hållas!!! Båda åt frukost, och sedan blev det upp och klä sig och fixa sig för dagen. Ut på en "lång-prommenad" för att rasta av oss, hem och äta middag- (spagetti & prinskorv). Tvätta, ge Lucifer middag, och sedan började jag hänga upp/vika in torr tvätt/använda kläder. Huur mycket som helst, så även fast jag hållt på en stor del av dagen är jag ännu inte klar! Har min vanliga garderob kvar. Johan kom hit en stund förrut och hälsa på Lucifer(: (Han skulle hämta bil-nycklar). Nu ska jag börja göra iordning för kvällen. Ska rasta Lucifer en sista gång, ge Kajsa och Ludvig mat, hänga upp/vika in dagens kläder, sminka av mig, bädda sängen osv.
Imorgon blir det julfest i Skövde med julbord och Timotej bland annat. Så eventuellt får vi höras på torsdag(: Puss so long<3

Kort från dagen;


Lucifer hoppade upp i soffan och la sig idag^^ <3


Ett till kort på moi idag.

Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Va roligt att du vill vara med i veckans blogg!

Och super att du länkade också!

Kram!

2010-12-09 @ 08:54:44
URL: http://elinmattssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Fin blogg.

Hur mår du idag? :)

2010-12-11 @ 11:57:03
URL: http://malinwahlfridsson.blogg.se/
Postat av: Tara

Naij vilken gullig vovve ! <3 :)

2010-12-11 @ 21:35:00
URL: http://tarakurtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0